قرآن

ساخت وبلاگ

ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

  • ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    دراین پست درباره ویژگی هایي صحبت می کنیم کـه زنان را در دید مردان جذاب نشان می دهد، بطور کلی آقایان از این تیپ زنانی کـه در ادامه توصیف شان می کنیم خوششان می آید. اگر بخواهیم بطور کلی جذابیت را بیان کنیم باید بگوییم جذابیت چیزی نیست کـه مـا خوشمان می آید بلکه چیزهایی در مورد مـا اسـت کـه دیگران دوستش دارند. در ادامه هم چنان با پارس ناز همراه باشید.

    عزت نفس بالا یکی از ستون هاي اصلی ارتباط سالم با دیگران و بخشی از تقریباً هر هدف و دستاوردی در زندگی مـا اسـت. بـه علاوه، عزت نفس بالا و قدرت درونی هر زنی را تبدیل بـه انسانی جذاب می کند. بنابر این خیلی مهم اسـت کـه روی عزت نفس و قدرت خود کار کرده و تغییرات مثبتی در خود ایجاد کنیم. اما ویژگی هاي زنان قوی و جذاب چـه هستند و چـه تغییراتی باید در خود ایجاد کنیم؟

    بپذیرید کـه وادار نیستید از هر نظر بی نقص باشید

    اینروزها زنها این فشار را روی خود احساس می کنند کـه باید از نظر شغلی یا زندگی خانوادگی همه ی چیز تمام باشند و اگر اینطور نباشد، این مسأله را نوعی شکست میدانند. اما مـا نمیتوانیم در طول زندگی مان همه ی ي کارها را کامل، عالی و بی نقص انجام دهیم.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    بـه هر موفقیتی کـه در زندگی تان برسید قطعا سزاوار تحسین هستید. شـما باید راه خودتان را پیدا کنید و تلاش تان رابه آن معطوف کنید. شـما می توانید بدون آنکه انسان همه ی فن حریفی باشید، هم از نظر خودتان و هم از نظر دیگران واقعا عالی باشید.

    در مورد ظاهرتان کیفیت را فدای هزینه نکنید

    خرید از حراج ها و فروشگاه هاي ارزان قیمت ایرادی ندارد، اما خیلی بهتر اسـت کـه بجای ده جنس کم کیفیت و ارزان قیمت، با همان مقدار پول یک جنس باکیفیت بخرید کـه احتمالا بیشتر از جنس هاي ارزان قیمت عمر خواهد کرد.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    در خرید لوازم آرایش هم حتماً از محصولات کم کیفیت پرهیز کنید چون لوازم آرایشی روی پوست و سلامت شـما تأثیر می گذارند، یعنی دو چیزی کـه جایگزینی برای انها وجود ندارد.

    رابطۀ سالمی با بدن خود داشته باشید

    علاوه بر آنکه باید بـه بدن خود عشق بورزید و آنرا همانطور کـه هست بپذیرید، باید تصمیم هاي درستی هم در مورد آن بگیرید. مردم همیشه دوست دارند غفلت خود از سلامتی شان رابا این فکر کـه «مـن چیزی جدا از بدنم هستم» توجیه کنند.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    اما این تصور اشتباه اسـت. بدن شـما بخشی از وجود شـما اسـت و تا پایان عمر همراه شـما میماند، بنابر این دست از بدرفتاری با بدنتان بردارید و فست فود و رژیم هاي غذایی و ورزش هاي ویرانگر را کنار بگذارید. سلامت روح و جسم شـما در گرو تعادل اسـت.

    اجازه ندهید سن تان تعیین کنندۀ کیفیت زندگی تان باشد

    احتمالا شـما هم مانند تعداد زیادی از مردم با این ذهنیت بزرگ شده اید کـه همه ی ي چیزهای خوب برای کوچک ترین عضو خانواده اسـت یا آنکه پدر و مادرتان همیشه تأکید زیادی روی احترام بـه مسن ترها داشته اند. اما شـما کجای این طرز فکرها هستید؟ شـما تنها کسی هستید کـه می توانید دراین مورد تصمیم بگیرید.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    شـما می توانید اسانی تان را درون یک جعبه ي ذهنی کناری بگذارید، تا ۶۰ سالگی صبر کنید و همه ی ي زندگی تان رابا زحمت سپری کنید. اما زندگی همین چیزی اسـت کـه حالا در جریان اسـت. هیچ کدام مـا نمی‌دانیم در آینده چـه اتفاقی خواهد افتاد. این وظیفه ي خود شـما اسـت کـه از همین امروز زندگی بهتری را شروع کنید و اینکار رابه آینده موکول نکنید.

    عاشق ورزش کردن باشید

    شـما می توانید هر نوع ورزشی رابه هر مقدار زمانی کـه برایتان مناسب اسـت را انجام دهید. بدن مـا برای انجام فعالیت فیزیکی طراحی شده اسـت و این همان چیزی اسـت کـه مـا را شاد می کند. وقتی ورزش میکنید اندورفین ها «هورمونهای شادی آور» در مغزتان تولید می شوند.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    طبیعی اسـت از زمانی کـه شروع بـه ورزش کردن کنید، روزهای اول بشما سخت خواهد گذشت. بیست و یک روز بخود فرصت دهید «مدت زمان لازم برای ایجاد یک عادت» تا روزهای سخت ابتدای کار بگذرند و بـه قسمت هاي خوب آن برسید. هم چنین ایده ي گرفتن تصاویر اصطلاحا «قبل و بعد» هم می تواند انگیزه بخش باشد و اعتماد بـه نفس زیادی بشما بدهد.

    نقص هایتان را بپذیرید

    هیچ انسانی کامل نیست و این مسأله در مورد شـما هم صدق می کند. حتی سلبریتی ها هم بی نقص نیستند. بنابر این با نقص هایتان مواجه شوید. این نقص ها در این کـه بتوانید انسان فوق العاده اي نباشید خللی وارد نمی کنند. در حقیقت همین نقص ها هستند کـه از شـما یک انسان می سازند.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    پذیرش این مسأله می تواند شـما را از قید و بند فکر کامل بودن و تلاش برای آن آزاد کند. بـه علاوه این مسأله بشما کمک می کند بـه گونه اي با نقص هایتان برخورد کنید کـه شـما را از داشتن روابط و زندگی باکیفیت محروم نکنند.

    بـه دنبال استعدادهایتان بروید و مهارت کسب کنید و بـه خودتان افتخار کنید

    دراین دنیای بزرگ و وحشتناک مـا اغلب احساس می کنیم آسیب پذیر و بی دفاع هستیم. شبکه هاي اجتماعی اغلب این احساس را در مـا بـه وجود می آورند کـه زندگی، ظاهر و موفقیت هاي دیگران بهتر از مال مـا هستند و مـا دائماً فراموش می کنیم کـه شبکه هاي اجتماعی فقط ظاهر زندگی آدم ها را نشان می‌دهند، نه باطن و واقعیت آنرا.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    استعدادها و توانایی هایتان را روی کاغذ بنویسید؛ همه ی ي چیزهایی کـه در انها عالی هستید. خواهید دید کـه شـما حتی در بدترین روزهای زندگی تان هم از آنچه تصور میکنید قوی‌تر هستید. اگر نگاه تان بـه خودتان بیش از حد انتقادی اسـت و نمیتوانید خودتان را تحسین کنید، از دوستان تان کمک بخواهید. آنها خوب میدانند کـه چرا شـما را دوست دارند.

    وقتتان را برای کسانی هدر ندهید کـه برایتان ارزش قائل نیستند

    شـما همکلاسی ها و همکاران تان را انتخاب نمی‌کنید اما بقیه ي اوقات زندگی تان متعلق بـه خودتان اسـت. این زمان رابا کسانی هدر ندهید کـه احساس بدی بشما میدهند

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    یا احساسی کـه شایستگی اش را دارید از شـما دریغ می کنند. بـه کارهایی کـه علاقه اي بـه انجام شان ندارید نه بگویید. این مهارت ارزش بسیار زیادی دارد و نشان دهنده ي بلوغ روانی شـما اسـت.

    مسئولیت حفظ سلامتی تان را بر عهده بگیرید

    اگر بیشتر از هجده سال سن دارید، حالا از نظر قانونی هیچ کس مسئول مراقبت از شـما نیست. هر چـه زودتر این مسئولیت رابه عهده بگیرید، زندگی بهتری خواهید داشت. ممکن اسـت از دندان دکتر ها و دکترها وحشت داشته باشید

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    اما بخاطر داشته باشید کـه وظیفه ي انها کمک بشما اسـت و وقتی از وضعیت سلامتی تان باخبر باشید، نیمی از مسیر حل مشکل را طی کرده‌اید.

    اجازه ندهید دیگران شـما را وادار بـه کارهایی کنند کـه دوست ندارید

    شرکت دریک مهمانی فقط بخاطر آنکه دوستان تان هم بـه آنجا می‌روند یا ادامه دادن رابطه ي خود با یک شخص بخاطر آنکه خانواده ي شـما وی را دوست دارند «در حالی‌کـه خودتان علاقه اي بـه او ندارید» واقعا آزاردهنده اسـت. مسأله ي فشار جمعی فقط مشکل نوجوان ها نیست و همه ی ي مـا هرروز با این مسأله بـه شکل مد رو بـه رو هستیم.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    اما زمانی کـه تصمیم بگیرد بر اساس اولویت ها و احساس خودتان تصمیم بگیرید، در نهایت بازرسی زندگی تان رابه دست میگیرید کـه البته این مسأله مسئولیت بیشتری بـه دنبال دارد. دراین حالت، بـه هر هدفی کـه دست پیدا کنید، رضایتمندی بیشتری خواهید داشت، چون کسی جز شـما در آن نقش نداشته.

    برای زمان احترام قائل باشید

    بعضی ها وقت نشناسی خودرا آن گونه توجیه می کنند کـه دیر کردن کلاس زیادی دارد و نشان می دهد انها آدم پر مشغله اي هستند اما دیگران اینکار را بی احترامی میدانند.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    از طرفی، زمان تنها سرمایه اي اسـت کـه جایگزینی برای آن وجود ندارد. اگر زمان خود رابه درستی مدیریت کنید بـه چیزهای زیادی دست پیدا خواهید کرد و بهتر می توانید اتفاقات زندگی تان را بازرسی کنید.

    گاهی بـه خودتان استراحت دهید

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    استراحت برای سلامت جسمی و روحی ضروری اسـت. خواب مناسب، انجام کارهای مورد علاقه و اختصاص دادن زمانی از روز بخود، تأثیر مثبتی روی جسم و روح شـما دارد. اگر حال خوبی نداشته باشید نمی‌توانید هیچ کاری را درست انجام دهید.

    از سوءاستفاده هاي دیگران آگاه باشید و جلوی آنها را بگیرید

    وقتی گرفتار سوء استفاده ي دیگران می شوید، مشکلات پیش آمده را تقصیر دیگران می دانید و قربانی بودن تان را می پذیرید.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    اما شـما باید از سوء استفاده هاي دیگران آگاه باشید و بـه قربانی بودن عادت نکنید، چون اینکار کمکی بـه بالا رفتن عزت نفس تان نمیکند.


    و در ادامه چند نکته برای افزایش جذابیت

    جذابیت ظاهری برای هر شخصی شاید معنای متفاوتی داشته باشد. اما با اضافه کردن چند مورد بـه ظاهرتان و رعایت چند نکته قبل از خرید، شـما هم می توانید بـه یک فرد جذاب تبدیل شوید. شاید قبلا هم از خودتان پرسیده‌اید کـه چـه چیز باعث شده تا شخصی در مهمانی انقدر جذاب دیده شود. یا چطور میتوان بدون زرق و برق زیادی، شیک و خوش‌لباس بنظر رسید.

    نخستین نگاه بـه چهرۀتان می‌افتد

    برای شروع بـه سراغ ورود شـما میرویم. ورود شـما خیلی مهم اسـت! این کـه چطور بـه یک مهمانی وارد میشوید، نخستین تاثیر را بر روی دیگران را میگذارد پس لبخند را فراموش نکنید چراکه هیچ کس از شخصی کـه با اخم وارد می شود انرژی مثبت نمیگیرد. سعی کنید صاف بایستید و سرتان را بالا بگیرید تا مطمئن شوید همه ی صورت و لبخند شـما را می بینند. شاید دانستن چند نکته درباره زبان بدن «Body Language» خیلی هم سخت نباشد.

    از عینکی آفتابی کـه بر چشم می گذارد شروع می کنیم. آیا شـما میدانید یک عینک آفتابی جذاب چـه ویژگی‌هایي دارد؟ اول از همه ی عینک آفتابی باید بـه صورت شـما بیاید. خیلی مهم اسـت کـه تمام اجزا صورت خودرا هنگام خرید درنظر بگیرید. عینک شـما باید برای بینی، ابروها، پیشانی و گونه‌هاي شـما مناسب باشد. قبل از خرید، بهتر اسـت مدل‌هاي مختلف عینک را روی صورت خود امتحان کرده باشید تا کاملا با فرم صورت خود آشنا شوید.

    این موضوع بشما کمک میکند تا خیلی سریع‌تر بـه سراغ عینک مناسب خود بروید و خیلی آسان برای خرید انواع مدلهای عینک آفتابی بـه فروشگاه‌هاي اینترنتی سر بزنید. بعضی از صورت‌ها با عینک گرد بسیار جذاب میشوند. بعضی دیگر از صورت ها مخصوصا صورت‌هاي استخوانی، برای جذاب‌تر شدن، یک عینک مربع مستطیل احتیاج دارند کـه با زوایای صورتشان هماهنگ باشد.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    طراحان در ساخت عینک‌هاي جدید خلاقیت بـه خرج داده‌اند و عینک‌هاي فانتزی و مدرنی با ترکیبی از رنگ‌ها و جنس‌ هاي مختلف طراحی کرده‌اند. باتوجه بـه این کـه شـما از چـه نوع فریم عینکی خوشتان می آید، میتوانید یک عینک با فریم فلزی مستطیل کـه بسیار ظریف طراحی شده اسـت انتخاب کنید یا شاید یک عینک گربه‌اي با فریم کائوچو دل شـما رابه دست بیاورد.

    هم چنین عینک‌هاي چوبی دست ساز امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. جنس و بافت چوب همیشه جذاب اسـت و طراحان با استفاده از زیبایی طبیعی چوب، عینک‌هاي جذاب و خاصی طراحی کرده‌اند. برای این کـه بهترین فریم برای فرم چهره خودرا شناسایی کنید میتوانید بـه این صفحه نگاهی بیاندازید. این کـه چـه بودجه‌اي برای خرید عینک درنظر گرفته‌اید بسیار مهم اسـت.

    چرا کـه اگر دست شـما برای خرید باز باشد میتوانید بـه سراغ برندهای درجه یک و سرشناس مثل ریبن، پلیس و تونیو لامبورگینی بروید. با خرید از این برندها دوستان و اطرافیان شـما بـه خوبی می‌فهمند کـه شـما چـه ارزشی برای ظاهر و پوشاک خود قائل هستید. اما برندهای دیگری هم هستند کـه عینک‌هاي زیبا با قیمت مناسب عرضه می کنند.

    نگاه دوم بـه اکسسوری خود فکر کنید

    خیلی مهمه در لحظه‌اي کـه در مهمانی یا بیرون از شـما ساعت را می‌پرسند، بجای این کـه موبایلتان را از جیبتان در بیاورید، یک ساعت مچی شیک بـه دست بسته باشید. افراد خوشتیپ هرگز ساعت را فراموش نمیکنند. یک ساعت برازنده نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهر هر شخص دارد. اما ساعت برازنده چـه ساعتی اسـت؟ ساعتی کـه شیک و رسمی باشد و یک سر و گردن از ساعت‌هایي کـه تا حالا داشته‌اید بالاتر باشد.

    فرقی ندارد کـه شـما خانم باشید یا آقا، همه ی مـا بـه یک ساعت بجز ساعت روزمره و یا ساعتی کـه هنگام ورزش بـه دست می‌بندیم، نیاز داریم. یک ساعت کـه شیک و رسمی باشد و با لباس‌هاي مهمانی مـا هماهنگ باشد. در فروشگاه‌ها، انواع ساعت مچی هاي مردانه و زنانه وجوددارد اما قطعا نمیتوان هر ساعتی رابا لباس رسمی ست کرد. یک ساعت مچی رسمی و عقربه‌اي شـما را برازنده میکند.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    و بدون زرق و برق توجه همه ی رابه خود جذب می‌‌کند. لازم نیست حتماً صفحه بزرگی داشته باشد تا جلب توجه کند، اتفاقا یک ساعت مچی هرچقدر قطر کمتری داشته باشد آسان‌تر از مچ آستین شـما بیرون می آید و خود نمایی می کند. صفحه ساعت مچی شـما می تواند گرد، مستطیل یا مربع باشد. این موضوع بـه فرم دست و سلیقه شـما بستگی دارد. اگر درکنار شیک بودن بـه دنبال لوکس و گران قیمت بودن ساعت هم هستید.

    گرانبهاترین ساعت‌ها ساعت‌هایي هستند کـه بدنه آن‌ها از جنس طلا یا نقره ساخته میشوند. نحوه نمایش اعداد در برخی‌ از ساعت‌ها ممکن اسـت بـه صورت خط، اعداد رومی یا انگلیسی باشد. برندهای معتبر عرضه کننده ساعت مچی‌، همبند چرم و همبند فلزی را برای ساعت مچی عرضه میکنند کـه بی‌شک هردو جذابیت بسیار زیادی دارند، اما مـا پیشنهاد میکنیم همیشه بند چرمی را انتخاب کنید.

    نگاه سوم همه ی چیز دیدنی نیست

    اما چیزی کـه بعد از ظاهر و زیورآلات یک شخص تاثیر گذار اسـت، بوی عطر اوست کـه در فضا می‌پیچد. عطر و ادکلن رایحه‌اي اسـت کـه خانم‌ها و آقایان برای افزایش جذابیت و زیبایی خود استفاده می کنند. عطرها می توانند حال و هوای مـا را عوض کنند و یا یک خاطره را در ذهن مـا بیدار کنند. امروزه هزاران عطر مختلف در بازار وجوددارد کـه طراحان برای سلیقه‌ها و روحیه‌هاي مختلف طراحی کرده‌اند.

    برای آنکه بدانید چـه عطری برای شـما مناسب اسـت و چـه عطری شـما را جذاب‌تر میکند، مـا شـما را راهنمایی می کنیم. هر عطر شامل نت‌هاي مختلفی می شود. این نت‌ها بـه سه لایه تقسیم میشوند: نت اولیه یا پایه، نت میانی و نت پایانی کـه همگی این نت‌ها درکنار هم یک رایحه خاص را می‌سازند. برای مثال یک عطر ممکن اسـت رایحه‌اي بر پایه گل داشته باشد.

    و ساختار رایحه آن شامل گل رز، شکوفه‌ي پرتقال و گل یاسمین باشد. عطر دیگری ممکن اسـت ساختار رایحه آن میوه‌اي باشد. دراین صورت نت‌هاي پایه آن میتواند شامل میوه‌هایي مثل سیب، پرتقال ماندارین و نارنج باشد. عطرها میتوانند رایحه‌اي گرم، خنک، تلخ، شیرین، تند یا خوراکی داشته باشند. انتخاب رایحه عطر کاملا بستگی دارد بـه سلیقه شـما و البته آب و هوای محل زندگی‌تان و این کـه در چـه فصلی هستید.

    اصلا مهم نیست کـه خانم هستید یا آقا چون می توانید بعد از مشخص کردن رایحه‌هاي مورد علاقه‌تان عطر مورد پسند خودرا از میان برندهای مختلف انتخاب کنید. برندهای عطر بسیار زیاد هستند و عده اي از برندها بیش از یک قرن اسـت کـه بـه تولید عطر مشغول هستند. بهترین انواع ادکلن هاي مردانه و زنانه را عطرسازانی مثل Jacques Polge، Ann Gottleib و Calice Becker ساخته‌اند.

    ویژگی های زنان جذاب از دید مردان + نکات افزایش جذابیت

    اما عطرسازان جوانی هم هستند کـه با ساختن عطری جدید توانسته‌اند مردم را برای خرید عطر جدید مشتاق کنند. عطرها با غلظت‌هاي مختلف عرضه می شوند. هرچه غلظت عطر بیشتر باشد ارزش آن بیشتر شده و عطر گرانتر می شود. عطرهای غلیظ بویی قوی‌تر و ماندگاری بالاتری دارند. اگر بودجه‌اي کـه برای خرید عطر درنظر گرفته‌اید را کمی بیشتر کنید میتوانید عطری با رایحه‌اي ماندگار تر و پخش بوی بهتر خریداری کنید.

    عطری کـه فضا را پر کند و پس از ترک کردن اتاق هم در آن فضا باقی بماند. حتماً قبل از خرید عطر بوی آنرا امتحان کنید تا مطمئن شوید کـه همان بویی اسـت کـه شـما دوست دارید و ازآن لذت می برید. ابتدا عطر را از شیشه آن بو کنید. اینکار بشما اجازه می دهد تا یک ایده کلی از بوی عطر بـه دست آورید. سپس عطر را روی پوست خود امتحان کنید.

    با رعایت این نکات شـما نسبت بـه گذشته جذاب تر خواهید شد، اما نباید این نکته را فراموش کنید کـه جذابیت فقط بـه ظاهر نیست و یک شخص جذاب، برخورد و رفتار جذاب هم دارد. این کـه مـا چـه بگوییم، چطور حرف بزنیم و یا چطور آداب رفت و آمد را رعایت کنیم، دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث میشود کـه بعد از برخوردهای اولیه گذشت زمان هم جذاب بمانیم.

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : ویژگی,های,زنان,جذاب,از,دید,مردان,نکات,افزایش,جذابیت, نویسنده : کاووسی فر porseshhi4 بازدید : 155 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 2:44

  


روياهات را پرواز كن!


رزرو آنلاين بليط هواپيماو بهترين .كاملترين و ارزانترين خدمات گردشگري در كشور 

gardeshline (1)

http://www.gardeshlines.ir/ 

 

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : خرید,انلاین,بلیط,هواپیما, نویسنده : کاووسی فر porseshhi4 بازدید : 104 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 0:10

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های وبلاگدهی معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهی است .زیرا اولا رپورتاژ بدلیل اینکه بصورت خبر منتشر میشود ، هیچ گاه از سایت ها حذف نمیشود . دوما در متن خبر ، چند بک لینک دائمی بصورت لینک فالو به سایت شما قرار داده میشود . سوما مدیران سایتهای خبری میتوانند بصورت نامحدود در سایت خود اخبار تبلیغاتی و رپورتاژ قرار دهند . نهایتا از نظر گوگل رپورتاژ به هیچ وجه اسپم محسوب نمیشود و حتی روز به روز ارزش آن بک لنیکی که در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر میرود .
من با دارا بودن 5000 وبلاگ در 20 سرویس بلاگدهی میتوانم بلک لینک داییمی برای شما فراهم کنم با سفرش ارسال به 4000 وبلاگ رپورتاژدر 1000 وبلاگ را بصورت هدیه دربافت کنید
هزینه ها
500 وبلاگ بهمراه 200 وبلاگ هدیه فقط 20 هزار تومان
1000 وبلاگ بهمراه 300 وبلاگ هدیه فقط 30 هزار تومان
2000 وبلاگ بهمراه 500 وبلاگ هدیه فقط 50 هزار تومان
3000 وبلاگ بهمراه 800 وبلاگ هدیه فقط 75 هزار تومان
4000 وبلاگ بهمراه 1000 وبلاگ هدیه فقط 115 هزار تومان

برای سفارش کلیک کنید

 

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : بک,لیک,داییمی,چیست,رپورتاژاگهی,رایگان در500 وبلاگ, نویسنده : کاووسی فر porseshhi4 بازدید : 139 تاريخ : شنبه 10 شهريور 1397 ساعت: 23:34

فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) در رقابت با ۱۱ برند در گروه سوپرمارکت آنلاین و کسب بیشترین آرای مردمی، موفق به دریافت تندیس سیمین برند محبوب مصرف‌کنندگان شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، پنجمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان با حضور برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع مجلس، محمد ناطق رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، محمود محمدیان ریاست کمیته علمی، هادی اسدی رییس کمیته اجرایی جشنواره و مقامات برندهای منتخب ۱۳۶ گروه کالایی و خدماتی به همراه هواداران برندهای محبوب در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این جشنواره، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) در گروه سوپرمارکت آنلاین و در رقابت با ۱۱ برند در این گروه، موفق شد با کسب بیشترین آرای مردمی، تندیس سیمین برند محبوب مصرف‌کنندگان را از آنِ خود کند.

در این نظرسنجی گسترده ملی که با مشارکت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مصرف‌کنندگان همراه بود، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) با کسب بیشترین تعداد آرا و هوادار مردمی در اولین حضور در جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان و با گذشتِ کمتر از یک سال از آغازِ فعالیت، حائز دریافت تندیس و گواهینامه برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال ۱۳۹۷ شد.

کاظم کلب خانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا پس از اخذ تندیس سیمین و گواهینامه برند محبوب مصرف‌کنندگان طی سخنانی در جمع حضار و هواداران این برند، این موفقیت را پس از لطف خداوند و مردم شریف و نجیب ایران، مدیون حمایت، درایت و هوشمندی مدیران عالی رتبه بزرگ‌ترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین زنجیره‌ای کشور- افق کوروش- دانست و افزود: از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اُکالا تنها چند ماهی است که می‌گذرد؛ بی‌تردید دست‌یابی به تندیس سیمین برند محبوب سوپرمارکت آنلاین برای اُکالای چند ماهه، موفقیتِ بسیار بزرگی محسوب می‌شود و خرسندیم که اُکالا در این مدت کوتاه توانسته است با کسب رضایت مصرف‌کنندگان، در دل‌های مردم جا باز کند.

به گفته وی، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( okala) با حضور در جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان خود را به محکِ قضاوت و رای مردم گذاشت و امیدواریم با حفظ جایگاه پیشتازی در این صنعت، همواره محبوبِ دل‌های مصرف‌کنندگان باشیم.

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,اینترنتی,کالا,سوپر مارکت انلاین ,سوپر کورش, نویسنده : کاووسی فر porseshhi4 بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 6 شهريور 1397 ساعت: 23:04

ایده های طراحی داخلی با ترمو وود و کاغذ دیواری

یکی از  مهمترین اسرار و راهکارهای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی، تغییر در نحوه ی چیدمان و چینش وسایل منزل و فضای شماست. رعایت نکات اصلی چیدمان و نحوه ی جاگذاری وسایل در دکوراسیون منزل فرصتی است تا درخانه و محل کار خود احساس آرامش و رضایت کنید.
در این نوشتار نکات اصلی چیدمان در قالب چند قانون پایه آورده شده است.این قوانین به شما کمک خواهد کرد که به بهترین حالت چینش و چیدمان وسایل برسید:

چیدمان با استفاده از :

  • کاغذ دیواری
  • پارکت لمینت
  • انواع چوب های حرارت دیده
  • روف گاردن
  • آلاچیق چوبی


اشکالات چیدمان دکوراسیون و قرارگیری وسایل منزلتان چیست؟
چگونه اشکالات و ایرادات چیدمان رابرطرف کنید؟
از کجا و چگونه  شروع  کنید؟
چطور نیازها و خواسته هایتان را الویت بندی کنید؟


یافتن جواب و پاسخ به این نکات شما را در رفع اشکالات یاری میکند.

 

  • عملکرد و کاربری فضا :

به نوع کاربری اتاق ،فضا و تعداد افرادی که از اتاق در حالت معمول استفاد ه می کنند ، دقت کنید.اهمیت این مساله در این است که می توانید نوع مبلمان و تعداد آن را مشخص کنید.

 

  • نقطه کانونی اتاق و فضا:

نقطه کانونی اولین منطقه ای است که به محض ورود به اتاق توجه شما را جلب می کند.مثل شومینه،تلویزیون،… آن را پیدا کنید.حالا مبلمان را جاسازی کنید.معمولا قطعه بزرگتر مقابل نقطه کانونی  فضا قرار می گیرد.
اگر می خواهید در اتاق تلویزیون نگاه کنید ،فاصله بین مبل وتلویزیون باید حداقل ۳ برابر سایز صفحه تلویزیو ن باشد(ترسیم قطر ها)بنابراین اگر تلویزیون شما ۴۰ اینچ باشد ،مبل شما باید ۳ متر با تلویزیون فاصله داشته باشد.

 

  • اولویت بندی در چیدمان و چینش :

ابتدا بزرگترین قطعه را در اتاق جاسازی کنید.مثلا مبلمان بزرگ اتاق نشیمن یا تخت در اتاق خواب ،که معمولا مقابل نقطه کانونی قرر می گیرد.فاصله  ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری مبل و صندلی ها از یکدیگر فضای مناسبی جهت گفتگو ایجاد می کند.

 

  • چینش و چیدمان متقارن:

معمولا این نوع چیدمان برای فضاهای رسمی مانند پذیرایی و فضاهای ملاقات مهمانان در محل کار استفاده می شود،و چیدمان های غیر متقارن به فضا و خانه ی  شما حالت خودمانی و غیررسمی می دهد.

 

  • چیدمان بر اساس تردد :

به تردد و محورهای گردش فکر کنید.راه هایی که برای ورود وخروج لازم داریم.ترددها نباید با گذاشتن قطعات بزرگ بسته شوند.
عرض مسیرهای تردد بین حداقل ۷۵ سانتی متر تا حداکثر ۱۲۰ سانتی متر ، بسته به اندازه و کاربرد فضا،متفاوت است.
سعی کنید چیدمان به گونه ای باشد که بتوان در اطراف آنها حرکت کرد،نه از وسط آن وقتی که عده ای مشغول صحبت هستند.اگر ترددها از وسط اتاق می گذرند ،بهتر است که دو فضای کوچکتر نشیمن داشته باشیم ،تا یک فضای بزرگ در وسط آن.

 

چوب نما در صنعت ساختمان

استفاده از چوب نما در ساختمان

چوب یک ماده طبیعی است که از روزگار کهن یکی از مهمترین مواد و ابزار چند منظوره کار انسانها بوده و به طور طبیعی و فراوان در دسترس آنها قرار داشته است و از این منبع طبیعی در خانه سازی ،راه سازی ،پل سازی و حمل ونقل و ابزار سازی و غیره  در تمام زندگی مورد استفاده شده  و نمود خاصی داشته است.

چوب با توجه به اینکه از مصالح ساخت دست بشر نیست و پایه آن موجود زنده است از نظر عملکرد تفاوت های بسیاری با مصالح دیگر دارد.حس زیبایی وآرامش وطبیعی بودنی که از چوب به ما منتقل می شود با هیچکدام از مصالح دیگر قابل مقایسه نمی با شد .
با پیشرفت علم و صنعت و ماشینی شدن جامعه کنونی یکی از راههای ایجاد فضایی مطبوع برای جسم و روح در زندگی به کار بردن عناصر طبیعی و اشیاء  آشنا برای ذهن است. رهاورد چوب با درک این موضوع و همکاری با برترین برندهای اروپایی از کشور فنلاند توانسته است رضایت مشتریان را با توجه به قیمت ترمو وود رقابتی جلب نماید.

موارد استفاده از ترموود

موارد استفاده از ترموود

کاربرد اصلی چوب ترمو در انواع نماهای ساختمانی است. فقط به این نکته توجه داشته باشید که درز 1 سانتی متر بین ترمووود و سایر متریال های مورد استفاده را رعایت کنید، چرا که چوب همیشه تغییر سایز خواهد داشت و به اصطلاح بازی می کند.

همچنین ترمووود را میتوان در فضاهای مرطوب از قبیل حمام، سرویس بهداشتی، سونا، کف دور استخر و غیره نیز از ترموود استفاده کرد، ضمنا استفاده از چوب ترمو در آلاچیق و پرگولا نیز به دلیل خصلت چوب بودن کاملا پذیرفته می باشد.

چوب های ترمو شده گونه Ash و یا Pine به دلیل پروسه Thermo قابلیت نصب و اجرا در تمامی شرایط آب و هوایی را دارا می باشند، تنها نکته قابل توجه در مورد انتخاب Thermo Ash یا Thermo Pine، مقاومت بالاتر گونه Thermo Ash و قیمت ترمووود  به نسبت Thermo Pine می باشد. در همین خصوص برای دریافت لیست قیمت محصولات و نمونه چوبها لطفا با کارشناسان گروه معماری و طراحی کیواران  تماس حاصل فرمائید.

 

IFrame

فرایند تولید ترمووود

با بکارگیری روش‌های مهندسی و فراوری مناسب ، می‌توان عمر و دوام چوب‌ها را افزایش داد و آن‌ها را در برابر شرایط محیطی مقاوم‌تر ساخت . چوب‌های ترمووود به علت فرآیندی که در این جریان طی می‌کنند دارای خصوصیات ویژه ای می‌شوند که آن‌ها را به بهترین گزینه برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان تبدیل می‌سازد .کشور فنلاند پس از سالها تحقیقات و آزمایش در زمینه عمل آوری حرارتی چوب ، به روش ترمووود (THERMOWOOD) دست یافت . در این روش ، ابتدا چوب ها را برش داده و به اشکال مختلف در می آورند . سپس در داخل دستگاه ترمووود آنها را تا 100 و سپس 130 درجه سانتی گراد تحت شرایط خاص گرما می دهند . این عمل باعث خشک شدن چوب و کاهش رطوبت آن می شود. در مرحله بعد ، حرارت را تا 180 الی 220 درجه سانتی گراد تحت همان شرایط بالا می برند و چند ساعت چوبها را در این دما و شرایط نگه می دارند . در این حالت ، صمغ و رطوبت چوب بطور کامل خارج می شود و تمام قسمتهای چوب تا مرکز آن به رنگ قهوه ای روشن در می آید.

در مرحله بعد ، چوب را آرام آرام سرد می کنند تا دمای آن به 100 درجه سانتی گراد برسد و سپس با پاشیدن آب و بخار آب دمای آن را به دمای محیط می رسانند . در این مرحله ، چوب رطوبت جذب کرده و رطوبت نهایی آن به 4 تا 6 در صد می رسد . در این روش ، از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده و تمام عملیات بدون مواد افزودنی انجام می گیرد .

با استفاده از این روش ، عمده خصوصیات منفی چوب تقریبا از بین می روند .به دلیل دمای بالایی که چوب متحمل می شود ، زنجیره های سلولزی آن شکسته شده ، اسیدهای آن تجزیه شده و از هر گونه جانور میکروسکوپی و حشرات پاک می شود . بخش عمده رزین چوب از آن خارج می شود و آن قسمتی که باقی می ماند به شکل بلور در آمده و بی ضرر می گردد. پس از این فرایند ، چوب در مقابل سرما ، گرما ، بارندگی ، رطوبت ، حشرات و هر گونه تغییر شکل در محیط های بیرونی و داخلی مقاوم می شود کل این مراحل باعث می گردد تا قیمت ترموود با توجه به کیفیت آن مشخص گردد.

ترمو وود دارای ۲ روش استاندارد تولید Thermo-S و Thermo-D می باشد . حرف S در Thermo-S مخفف کلمه Stability یا پایداری است . محصولات این روش ، بین ۶ الی ۸ درصد بسته به میزان رطوبت محیط ، تغییر ابعاد یا تورم خواهند داشت . گونه های سوزنی این محصولات برای استفاده در اجزای داخل ساختمان ، اتصالات در محیط خشک ، مبلمان داخل ، سونا ، اجزای درب و پنجره و گونه های پهن برگ برای اتصالات در هر آب و هوا ، مبلمان ، کف پوش ، سونا و مبلمان فضای سبز توصیه می گردند.

حرف D در Thermo-D مخفف کلمه Durability یا دوام است . محصولات این روش، بین ۵ الی ۶ درصد بسته به میزان رطوبت محیط تغییر ابعاد یا تورم خواهند داشت . گونه های سوزنی این محصولات برای استفاده در نما و دیوار، درب های بیرونی ، پشت پنجره ، سونا ، حمام و سرویس بهداشتی ، کف پوش و مبلمان فضای سبز و گونه های پهن برگ برای تمام مصارف مشابه نوع S با رنگ تیره تر همراه با نورپردازی لامپ اسرام و استفاده از متریال های هولوگرام  توصیه می گردند.

 

دکوراسیون مدرن با دیوار های چوبی

یکی از ساده ترین روش ها برای جلوه بیشتر فضا، تزئین دیوارها است. رنگ یا کاغذ دیواری از معمول ترین نمونه های تزئین دیوارها هستند. اما چوب هم ایده بسیار خوبی است.
 
خیلی ها دوست دارند خانه خود را به سبکی متفاوت و مدرن تزئین کنند. آنها از انواع رنگ و طرح ها و مبلمان زیبا برای این منظور بهره می گیرند. اما یکی از ساده ترین روش ها برای جلوه بیشتر فضا، تزئین دیوارها است. رنگ یا کاغذ دیواری از معمول ترین نمونه های تزئین دیوارها هستند. اما چوب هم ایده بسیار خوبی است.
 
تخته های پهن یا باریک چوب در رنگ های روشن، تیره خاکستری یا حتی رنگی را می توان در کنار هم به صورت افقی یا عمودی روی یک دیوار نصب کرد. آن وقت آن دیوار می شود یک نقطه عطف در اتاق. خودش می شود یک اثر هنری. 

تاثیر کاغذ دیواری در زیبایی خانه

 

مطمئنا شماهم تجربه ی حضور در فضاهایی که تاثیر زیادی بر روحیه ی شما داشته باشند را دارید. در بسیاری از مواقع دلیل اصلی این اتفاق به نوع طراحی دکوراسیون داخلیمحیط بستگی دارد.

تاثیری که نور و رنگ ها در روحیه ی افراد دارد کاملا غیر قابل انکار می باشد. همین طور که انجام دقیق هرکاری نیازمند حضور و مدیریت افراد متخصص می باشد طراحی دکوراسیون داخلی منزل هم نیازمند مشاور متخصص در زمینه ی طراحی دکوراسیون است. البته با توجه به چند نکته شما نیز میتوانید در این زمینه صاحب نظر و صاحب سبک شوید.

مهمترین نکته توجه به کاربری فضایی ست که مایل به طراحی دکوراسیون آن هستید.به طور مثال مایل هستید محیطی گرم و دلنشین را برای دورهمی های خانوادگی طراحی کنید یا محیطی شیک و لاکچری برای مهمانی های رسمی

این موضوع در رابطه با اتاق ها نیز صادق می باشد. اگر برای طراحی فضای اتاق های منزلتان دست به کار شده اید ابتدا در نظر داشته باشید استفاده ی شما از این اتاق چه چیزی ست. آیا محیطی برای انجام کارهای شخصی ست یا اتاق کاری برای انجام فعالیت های هنری و…

در رابطه با اتاق خواب ها نیز اتاق خوابی که برای فرزندتان طراحی میکنید، از نظر دکوراسیون داخلی تفاوت زیادی با اتاقی دارد که برای  خود و همسرتان طراحی می کنید. در واقع جنسیت ، سن و روحیه از مهمترین عوامل طراحی دکوراسیون داخلی برای اتاق خواب ها هستند.

نکته ی بعدی میزان هزینه ای ست که مایل هستید برای این طراحی دکوراسیون پرداخت کنید. البته برخلاف تصور بسیاری مهمترین نکته در طراحی دکوراسیون سلیقه و تخصص شماست و افراد زیادی هستند که با هزینه های بسیار بالا موفق به طراحی های مناسب نشده اند.

نکته ی دیگر متراژ فضایی ست که در اختیار دارید به طور کلی هیچگاه طراحی که برای منازل و اتاق های کوچک مناسب هستند برای طراحی محیط های بزرگ مناسب نیستند.

بعد از توجه به همه ی این موارد هماهنگی تمام فضای خانه باهم و حتی با محیط خارجی منزل است که از اهمیت زیادی برخوردار است

 

طرح کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی به انواعى از کاغذ دیواری گفته مى شود که طرح هایی بصورت تصاویر سه بعدی روی آنها ایجاد شده است و ایجاد نماهای نزدیک تر به واقعیت را نسبت به کاغذ دیواری پوستری مى نماید. این محصول که مدت زمان زیادی نیست مهمان ما در دنیای دکوراسیون داخلى شده است، به خوبى توانست جای خود را بین مردم باز کند. سرعت تقاضاى این محصول رشد عجیبى داشته که اگر کمى دقت کنیم متوجه مى شویم که چندان هم دور از دهن نیست. ایجاد و خلق تصاویر بى بدیل و زیبایى وصف نا پذیر این طرح ها  هر ببیننده ای را به تحسین وا مى دارد. بسیارى از دیزاینر ها و طراح هان صنعت دکوراسیون داخلى با استفاده از این کاغذ دیواری ها در کنار طراح های مدرن قرن جدید فضاهای منحصر بفردی خلق مى کنند.

 

ویژگی های کاغذ دیواری

پیشرفت در تکنولوژى های رایانه ای مثل گرافیک و طراحى سبب شده طرح های مختلف کاغذ دیواری سه بعدی متناسب با سلیقه هر کسى در هر جایى هر روز تولید شوند. همگامى این پیشرفت ها بصورت هم افزایى و پیشرفت موازی علوم همگى دست به دست داده تا ما هروز با نمایش یک محصول جدید در همه حوزه ها و بالاخص دکوراسیون داخلى سورپرایز شده و محیط خود را با آن تطبیق دهیم.کاین نوع از کاغذ دیواریهای  گامى جدید در صنعت دکوراسیون داخلى و یک نقطه عطف در دیزاین منازل شما مى باشد.

خرید کاغذ دیواری جدید

خرید کاغذ دیواری جدید

طرح و رنگ  کاغذ دیواری بهتر است با طرح و رنگ کفپوش و سایر وسایل موجود در منزل شما مطابقت داشته باشد تا طراحی داخلی منزل شما بی نظیر و جذاب تر به نظر برسد همچنین علاوه بر رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل باید به سبک طراحی دکوراسیون منزل نیز برای انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری توجه کنید. کاغذ دیواری های طرح دار و زرق و برق دار برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی انتخاب ایده آل و مناسبی هستند و کاغذ دیواری جدید ساده و شیک برای دکوراسیون ها با سبک های مدرن و امروزی می توانند انتخاب مناسبی باشند.

نکاتی در مورد کاغذ دیواری

1 - کاغذ دیواری امروزه به دلیل داشتن نقش های متفاوت و زیبا می تواند تنها روی یکی از دیوارهای نشیمن یا سالن پذیرایی نقش آفرینی کند و مکمل لوازم خانه و رنگ دیگر دیوار ها شود.

2 - کاغذ دیواری به دلیل نداشتن بوی رنگ و نصب سریع و آسان کاغذ دیواری می تواند جایگزین خوبیبرای رنگ های معمولی باشد بسیاری از افراد به دلیل داشتن آلرژی به بوی رنگ کاغذ دیواری را به دیگر پوشش ها ترجیح می دهند در ضمن در ساختار برخی رنگ ها سرب وجود دارد که برای سلامت کودکان مضر است ولی کاغذ دیواری غالبا سلامت محور است.

3 - کاغذ دیواری های جدید که در بازار وجود دارند معمولا الیافی قابل شستشو، ضدخش و ضربه ،آکوستیک و با طول عمر بالا و مرغوب هستند و می توانند جایگزین خوبی برای دیگر پوشش های دیوار باشند.

4- کاغذ دیواری هایی که رنگ گرم ماننده:زرد – آجری – نارنجی – قرمز – زرشکی و هلویی دارند محیط را دلنشین و جذاب می کنند با استفاده  از این رنگ ها می توان فضا را غیر رسمی دنج و خوشایند کنید بهتر است از این رنگ ها در اتاق نشیمن ،اتاق غذاخوری و محلی که برای دور هم جمع شدن در نظر گرفته اید استفاده کنید 

5- به یاد داشته باشید که اگر الگوی کاغذ دیواریتان خیلی نزدیک به هم و مرتب در خطوط افقی و عمودی قرار داشته باشند نقش کاغذ دیواری بر محیط غلبه خواهد کرد به نحوی که مبلمان و سایر وسایل داخل اتاق کمتر دیده می شود.

6- با استفاده از کاغذ دیواری هایی که طرح های قطری و زیگزاگ دارندد می توان محیط را زنده و پویا جلوه داد.

7- با استفاده از کاغذ دیواری هایی که طرحهایی گلدار و شلوغ دارند میتوان محیط را کوچک تر نشان داد.

8-با استفاده از طرح های افقی می توان خانه را وسیع تر و پهن تر از آنچه هست نشان داد.

9-با استفاده از طرح های عمودی و با فاصله می توان دیوارها را بلند تر جلوه داد.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

 

نقش کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون

از دیر باز استفاده از طرح های تصویری و اسلیمی در دکوراسیون رواج داشته است .

در گذشته های دور این طرح ها توسط نقاشان برروی دیوار کشیده می شدند.

استفاده از طرح های تصویری برروی دیوار از گذشته توسط انسان نشان از هماهنگی ذوق و سلیقه انسان با طرح های روی دیوار دارد.

نقاشی روی دیوار به دلیل زمان بر بودن و هزینه بالا معمولاً در منازل خاص مثل امارتها و کاخ ها و یا موزه ها صورت می گرفت و قشر متوسط و ضعیف امکان انجام این کار را در دکوراسیون داخلی خود نداشتند.

با گذشت زمان و راه یافتن ایده های جدید در طراحی دکوراسیون داخلی پوسترها توانستند وارد منازل ما شوند و زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان کند.

با پیشرفت علم و ورود چاپگرهای قدرمتند هزینه چاپ نقوش مختلف برروی کاغذ دیواری کاهش یافت و این طرح های زیبا وارد خانه های اکثر مردم شدند.
زیبایی خاصی کاغذ دیواری های سه بعدی سبب شده این روزها موجی از مشتریان به سمت این کالای جدید سراریز شوند و این طرح ها را در دکوراسیون خود جای دهند.

بسیاری از دیزانرهای داخلی می توانند هنگام مشاوره کارفرمایان آنها را با این سبک جدید در دکوراسیون داخلی آشنا سازند.

این طرح ها مخصوص سقف ، کف پوش و دیوارهای لابی ها و سالن ها می توانند استفاده شوند.

نقش های زیبای سه بعدی در کف پوش های اپوکسی نیز استفاده می شوند.
کاغذ دیواری سه بعدی با طرح تونل و دالان های مارپیچ می توانند بسیار چشم نواز باشند و حس کنجکاوی را برانگیزند و همچنین باعث بزرگتر دیده شدن فضا شوند.

کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح های مکعب و طرح های اشکال هندسی جزو پرطرفدارترین اشکال مورد استفاده در کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون های با سبک مدرن هستند.

 

تحول در دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

در حالی که با پیشرفت علم و تکنولوژی جهان همه روزه در حال تحول است، دکوراسیون داخلی نیز همگام با این تغییرات همه روزه شاهده پدیده های مختلفی می گردد.

یکی از این موارد در صنعت دیوارپوشها کاغذ دیواریهای سه بعدی هستند.

این کاغذ دیواریها دارای نقوشی هستند که بصورت سه بعدی به نظر می رسند و چشم را دچار خطای دید می کنند.

تصاویر مختلف مناظر ، حیوانات و اشکال هندسی از جمله موارد رایج می باشند.

در صورتی که کار کاغذ دیواری سه بعدی از همه نظر با کیفیت انجام شد نمایی به نظیر در منزل به وجود می آورد  که می تواند چشمها را خیره کند.

معمولاً یک دیوار در منزل را با این نوع کاغذ کاغذها را به کافرمایان پیشنهاد می کنند.

در دنیای مدرن امروزی ورود این کاغذ دیوارها و استفاده روزافزون از آنها به عنوان یک نقطه عطف در بخش کاغذ دیواری و دیوارپوش محسوب می شود.

استفاده از تصاویر سه بعدی برای سقف و کف نیز بسیار گسترش یافته استدیواری پوشش می دهند.

بسته به سلیقه و یا کابری مکان مورد استفاده نوع تصاویر متغییر هستند.

هر چقدر کیفیت عکسهای مورد استفاده متناسب با سایز دیوار بالا باشد، بدیهیست تصاویر سه بعدی زیباتر به نظر می رسند.

یک نکته بسیار مهم در استفاده از این کاغذها اندازه مکان مورد استفاده هست که هر چقدر فضای مورد نظر بزرگتر باشد یعنی فاصله شما از تصویر بیشتر باشد کار زیباتر و طبیعی تر به چشم می خورد.

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی به عنوان یک پیشنهاد وسوسه انگیز استفاده از این ایده استفاده میکنند.

 

کاغذدیواری سه بعدی در دکوراسیون

با پیشرفت شگرفی که در زمینه ی دکوراسیون داخلی بوجود آمده است،محصولی جدید در زمینه ی دکوراسیون داخلی توانسته بسیار جذاب و پرفروش باشد،کاغذدیواری ۳بعدی و یا پوستری بسیار پر طرفدار میباشد از این جهت که طرح های بسیار به واقعیت نزدیک هستند و حس واقعی را بیننده منتقل میکند و طرح هایی که در تمامی آلبوم ها موجود میباشد طرح های به روز و زیبایی میباشد که بینظیر است،و جلوه ای که این کاغذ دیواری برای بیننده ایجاد میکند بسیار هیجان انگیز میباشد .

نکته جالب در زمینه ی کاغذدیواری ۳بعدی قابل توجه میباشد،برای دیوار با سایز های متفاوت میتوان هر طرحی را اجرا کرد البته تیم فروش با دیدن موقعیتی که قرار است طرح اجرا شود،مشاوره ی اختصاصی میدهند و در انتخاب بهترین طرح مناسب شما را کمک میکنند.

اگر از نظر اقتصادی هم بخواهیم نگاه کنیم با توجه به هزینه های هنگفت و بالا در زمینه ی طراحی های متفاوت برای دیوار و سقف بهترین گزینه و انتخاب کاغذدیواری ۳بعدی و پوستر میباشد زیرا کیفیت بسیار بالا وطرح های بسیار زیبا و متنوعی دارد.

در میان موارد ذکر شده روف گاردن ، آلاچبق چوبی و پارکت لمینت نیز از عوامل تاثیر گذار در زیبایی ساختمان هستند. برگرفته از منبع Digital Land

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : کاربرد,کاغذ,دیواری,در,صنعت,ترموود,ترموود بهترین چایگزین نمای ساختمان,ترکیب کاغذ دیواری و چوب ترمو در صنعت ساختمان, نویسنده : کاووسی فر porseshhi4 بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 4 شهريور 1397 ساعت: 11:48

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت بیماریهای ناشي از كار

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت بیماریهای ناشي از كار

    پاورپوینت بیماریهای ناشي از كار


    دسته بندي : جزوات درسی و مقالات » روانشناسی

    مشخصات فایل:

    پاورپوینت بیماریهای ناشي از كار  

    قالب بندی: پاورپوینت

    تعداد اسلاید: 61

    فهرست مطالب:

    بیماریهای ناشی از کار

    مدت مسئولیت در بیماری های ناشی از کار ؟

    ویژگیهای بیماری های شغلی

    بیماریهای مرتبط با کار

    تفاوت بیماریهای ناشی از کار و بیماریهای مرتبط با کار

    عوامل زیان آور و خطرات موجود در محیط کار

    پیشگیری از بیماری های شغلی

    اثرات زیان بار اشعه مجهول و مواد رادیواکتیو
    اثر رادیاسیون بر نسوج

    بیماریهای دستگاه تنفسی ناشی از کار
    علل و عوامل مستعد کننده بیماری های پوستی

    بیماریهای سیستم قلبی عروقی

    عوارض دهانی و دندانی

    بیماریهای شغلی دستگاه عصبی و روانی

    فشارعصبی چیست ؟
    علایم فیزیکی فشارعصبی ناشی ازکار

    روش هاي پيشگيري وكنترل سيليكوزيس

    بخشی از پاورپوینت:

    بیماریهایی که به علت مواجهه با عوامل فیزیکی، شیمیایی، ارگونومیک ، بیولوژیکی در محیط کار بوجود می آیند.
    به عبارت دیگر :
    بیماریهای
    ناشی از کار به علت اشتغال به یک کار و تحت شرایط موجود در آن بوجود می
    آیند و رابطه اتیولوژیک خاص محیط کار با بیماری کاملاً مشخص است.
    و . . .

    • محتوای فایل دانلودی:

      در قالب ppt و در 61 اسلاید و قابل ویرایش.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بیماریهای,ناشی,از,كار, نویسنده : کاووسی فر porseshhi4 بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت: 21:17